Як навчати покоління Z?
Провідні
педагоги і психологи давно переймаються проблемою навчання дітей
покоління Z, адже добре вкорінений принцип (передача знань із вуст в уста,
тобто від учителя до учня) безнадійно застарів. Психологи наполягають на тому, що навчання
так званого «цифрового покоління» має нівелювати його негативні риси,
допомагати долати труднощі, спричинені розбіжністю між цифровим середовищем і
реальним життям. А це потребує нового стилю навчання, який відповідав би
вимогам сучасності.
Один із шляхів розвитку
креативності, глобального мислення, пізнавальної, діяльнісної, інформаційної
та кульмінаційної компетенцій,
розширення світогляду учнів є
проведення пленерних уроків із залученням багатств
оточуючого простору як засобів навчання математики. Тому 14 лютого математики району ЗЗСО І-ІІ ступенів вчилися проводити саме пленерні уроки,щоб показати учням застосування математики в практичному житті. Разом з методистом Л.Дутко педагоги моделювали життєві ситуації, які для вирішення потребують математичних знань, складали відповідні завдання.
Покоління
Z любить зміни. Організовуючи навчальний процес, слід це враховувати. До
кожного покоління має бути особливий підхід і мудре ставлення (це і забезпечить
наступність поколінь).
Тому педагогу
варто враховувати особливості розвитку і формування покоління Z, намагаючись
донести до нього свої думки. У свою чергу це допоможе педагогу
швидко орієнтуватися в потребах учнів і грамотно
спрямувати процес навчання. А
ми в пошуку нових форм
і методів….
Методист Л.Дутко
Немає коментарів:
Дописати коментар